هتل های 5 ستاره دبی
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل کرون پلازا دبی

در بین تور های مسافرتی تور دبی یک تور لوکس میباشد و همین امر میطلبد که از بین هتل های پنج ستاره دبی هتلی لوکس ,راحت, خاص با امکاناتی کامل و مدرن مانندهتل کرون پلازا دبی را انتخاب کنید.هتل کرون پلازا دبی دیره هتلی بسیار شیک و مدرن ، با چشم انداز زیبا است. هتل در اتوبان شیخ زائد روبه روی مرکز تجارت جهانی دبی و مرکز همایش های بین المللی دبی می باشد . هتل کرون پلازا دبی در موقعیت مناسبی واقع شده است مخصوصا برای کسانی که کار اداری دارند می توانند به تمام نقاط دبی با تاکسی سرویس بروند به آسانی میتوان از هتل، به جاذبه گردشگری دبی از قبیل تفریگاه امارات، اسکی دبی، ساحل جمیرا دبی ، برج العرب دبی و برج خلیفه دبی دسترسی داشت.فاصله ی این هتل تا فرودگاه بین المللی از با مترو یک ربع می باشد ومسیر خسته کننده نمی باشد.

اگر می خواهید تجربه چند روز تعطیلات را همراه با آرامش و خوشی سپری کنید حتما به حرف کسانی که هتل کرون پلازا دبی را به شما پیشنهاد می کنند اعتماد کنید و تور دبی را با این هتل برای اقامت انتخاب کننداتاق های هتل کرون پلازای دبی مدرن و زیبا با طراحی متفاوت در انواع استاندارد، دلوکس و سوئیت های شیک و یکصدوچهل و دو اتاق می باشد.امکانات مجلل اتاق ها کف پارکت و سرویسهای بهداشتی لوکس و جذاب باعث می شود گاهی اوقات مسافران تور دبی استراحت مطلق در هتل را به بیرون زدن از هتل کرون پلازای شیخ زاید دبی  ترجیح دهند . کلیه اتاق ها دارای صندوق امانات ، مینی بار، خدمات خانه داری همه روزه خدمات شبانه روزی داخل اتاقها از جمله صبحانه و نهار در اتاقهای هتل کرون پلازا حد اعلای تجمل را تجربه خواهید کرد.

   

امکانات هتل 5 ستاره کرون پلازا دبی:

امکانات هتل کرون پلازا دبی بسیار متنوع می باشداز امکانات هتل میتوان به سرویس نگهداری کودکان،ماساژ، استخر روباز وسونا ،باشگاه بدنسازی ،اسکواش، رستوران و کافی شاپ ، تریاهای متنوع ،اینترنت بیسیم در لابی هتل و پارکینگ و همچنین اینترنت بیسیم در اتاقها و لابی هتل به راحتی این امکان را فراهم می سازد که مسافرین به امورات تجاری و شخصی خود رسیدگی نمایند،اشاره کرد .سرویس رایگان هتل به مراکز خرید دبی و سواحل دبی وترانسفر فرودگاه از دیگر امکاناتیست که مدیریت هتل کرون پلازا دبی در اختیار مسافرین تور دبی قرار داده است .

 

هتل دی میدان دبی

هتل دی میدان دبی از جمله لوکس ترین هتل های 5 ستاره دبی و نخستین هتل 5 ستاره جهان می باشد. این هتل در کنار زمین بازی های ورزشی ساخته شده است و فاصله ان تا مرکز کنوانسیون بین المللی دبی 10 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 20 دقیقه رانندگی می باشد. هتل دی میدان دبی هر ساله مورد توجه بسیاری از گردشگران تور دبی قرار می گیرد.این هتل دارای 284 اتاق می باشد که اتاق های لوکس و مجلل آن با رنگ های گرم دیزاین و طراحی شده اند. تمامی اتاق ها دارای بالکن خصوصی که رو به زمین اسب سواری و همچنین دارای امکاناتی کامل نظیر وای فای رایگان، تلویزیون و .. می باشند. در رستوران های این هتل انواع غذاهای بین المللی چینی، هندی ، تایلندی، ژاپنی و .. سرو می شود و طعم غذاهای خوشمزه و متنوعی را به مسافران عزیز تور دبی ارائه می دهد.

 

امکانات هتل دی میدان دبی :

این هتل دارای استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، زمین گلف ، اسب سورای ، باشگاه، اسپا، ماساژ، کرایه دوچرخه، زمین بازی، رستوران، بار، اسنک بار، روم سرویس، کرایه خودرو بنا به تمایل  مسافران تور دبی ، سرویس شاتل(رایگان)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیت، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه مجهز ، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، سوییت ماه عسل، روزنامه، مغازه، آسانسور، پارکینگ رایگان می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور دبی تابستان 95

تور دبی مرداد 95

 تور دبی شهریور 95

تور دبی پاییز 95

تور دبی مهر 95





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل دبی , مجلل ترین هتل دبی , امکانات هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: